1968
TOFAŞ kuruldu.
1969
Construction work begins on the Tofaş plant in Bursa.
1971
The Bursa plant is formally opened in a ceremony.
İlk üretim başladı.
1974
İlk ihracat gerçekleştirildi.
The Tofaş Sports Club is formed.
1976
Murat 131 goes into production.
1977
Şahin 131 goes into production.
1981
Kartal and Doğan go into production.
1990
Tempra goes into production.
1991
Yerli motor üretimine başlandı.
1993
1 milyonuncu araç: Tempra
1994
Fiat Uno pazara sunuldu.
R&D is set up.
1995
İlk büyük ölçekli ihracat!
1998
Küresel otomobil projesi!
1999
Marea and Brava go into production.
2000
Fiat Doblò’nun yolculuğu...
2001
Alfa Romeo Türkiye temsilciliği!
2002
Fiat küresel pazara girdi.
Michael Schumacher Tofaş’ta!
Anadolu Arabaları Müzesi açıldı.
Dev orkestra Guinness’te!
2003
Fiat Palio Go banttan indirildi.
Koç ve Fiat ortaklığı
2005
"Minicargo Projesi" başladı.
Ferrari ve Maserati Türkiye temsilciliği!
Fiat Linea goes into production.
2006
Doblò ürün geliştirme faaliyetleri...
Dünya Klasında Üretim Tofaş’ta!
Yılın Ticari Aracı: Doblò
2007
Minicargo üretimine başlandı.
2008
Yıllık 400.000 kapasite!
Fiat Linea’ya AutoBest ödülü!
2009
3 milyonuncu araç üretildi.
WCM’de Gümüş Seviye!
Yılın Ticari Aracı: Doblò
2011
Yılın Ticari Aracı: Fiorino
Doblò’ya ödül yağdı!
2012
Jeep’in Türkiye temsilciliği!
4 milyonuncu araç üretildi.
Opel Combo satışa sunuldu.
2013
WCM’de Altın Seviye!
Tofaş’s new R&D complex is opened.
2014
Fiat Doblò ihracatı başladı.
2015
Fiat Egea Sedan globalde!
Ar-Ge Merkezi’ne ödül!
2016
Yeni modellerin üretimine başlandı.
Egea Sedan Meksika pazarında!
Fiat Egea’ya ödül!
5 milyonuncu araç üretildi.
Ar-Ge Merkezi büyüyor.
Üretim ve ihracat lideri: Tofaş
Otomotiv Sektör Birinciliği Tofaş’ın!
Mustafa V. Koç SS açıldı.
2017
Yıllık üretim kapasitesi yükseldi.
Ar-Ge yatırımları şampiyonu: Tofaş
Tofaş halkın ziyaretine açıldı.
Türkiye’nin 3. Büyük sanayi kuruluşu: Tofaş!
Türkiye’nin en çok satan modeli: Tofaş

​​​​​​